Monday 2 January 2012

lagu untuk teman

  pertama kali kita berjumpa..tidak kepastiannya ternyata
  diriku dipenuhi soalan...ku tiada teman..
  aku terlihat insan yang keliru air yang deras mencermin wajahku
  engkau menjelma memberi harapan menghulur tangan
  
  semperna hari yang mulia ini
  aku tersnyum lalu mengimbasi  kembali
  semua yang kerap kita mengadukan
  kini jadi bahan rindu yang kusimpan


  detik masa kini kedengaran..aku mengucap selamat jalan
  kepada teman yang sering menghibur dengan gurauan
  bagaikan anak yang baru dilahir
  titisan mata pun mula mengalir
  disimpang jalan kita menyebut kata terakhir


  whoa...hooaa..
  semperna hari yang mulia ini..
  aku tersenyum lalu mengimbasi kembali  
  semua yang kerap kita mengadukan
  kini jadi bahan rindu yang kusimpan
  kuhargai semua yang terjadi
  memang nyata dirimu takkan ada pengganti
  semoga kita dapat bertemu semula
  kerana aku yakin engkau akan sentiasa...
  dihatiku...
  semperna hari yang mulia ini
  aku tersenyum lalu mengimbasi kembali
  semua yang kerap kita mengadukan
  kini jadi bahan rindu yang kusimpan..
  kuhargai semua yang terjadi
  memang nyata dirimu takkan ada pengganti
  semoga kita dapat bertemu semula..
  kerana aku yakin engkau akan  sentiasa..
  dihatiku..




  

No comments:

Post a Comment