Saturday 3 November 2012

budakk gilerkan novel :D

assalamualaikum. . .
hye. . . . ^^

budak gilerkan novel ? akulah tuu ! hehehhe
aku pon tak tau ler asal bulan nie aku gilerkan novel..
best ler..cuba korng join skali bca..
aku komp0m kalo korg bca,takkan puas dgn 1 novel..
kalo boleh nk 1 kdai2 skali korg beli..hehehhe
yeler maklum ajelah aku baru lepas abes exam,so. . . . . . .
aku giler2 laa bce novel..rsa mcm tksub sgt bnyinye kann ?
hahaha tpi takdela smpai aku bce tak ingat dunia. . .
alhamdulilah stakat nie aku msih waras lagi..hehhehe. . . .nak dijadikan cerita,. . .
aku nie suke beli novel kat sungkai tuu haa..ala dekat dgn kedai roti canai tuu..
nk kate murah2 xdelah sgt. . tpi dpt diskaun gitu..hehehhe..
seronok2 aku bce novel nie,aku ingat jugakk kat abg t'syg aku tuu haa...
alaaa..yg tuuu haaa...hahahha mnggu dpn bsamaan 5/11 dgn kata erti laen tarikh keramat dy nk bek exam SPM. . .aduhaiii thun dpn aku pulakk. . .
apa nk buat da nasib badan..hahahha..ape2 pon,aku doakan semua calon yg bek spm tuu dpt buat yg t'baik n dpt m'banggakan ibu bpa dyorg dgn result yg dyorg dpt..chewah,terlebih sudah..hihii okelah sbelum aku t'lbeh over eloklah aku mngundur dri dulu yeak..laen hari aku coret lgi yee..byee >.<



No comments:

Post a Comment