Wednesday, 7 November 2012

Degil !

assalamualaikum. . . 
hyep . . 

degil ? ape maksud degil bagi korang ?seseorang yang tak mahu ikut cakap ataupun nasihat yang diberi. . .memang susah kalau nak handle orang yang ade DEGIL kat dalam diri dia nie..hermm. .sememangnya semua orang ade degil cuma degil yang boleh bertolak ansur ataupun sebaliknya..mesti korang tak paham kan.?hehhe takpelah slow2 boleh ler tu..harap2 boleh..hehhe oke nak di jadikan cerita aku nie ade mmbe satu skolah..sape nama dia ? biarlah rahsia heheh..aku jenuh betol nasihat dia tu,sampai mulut berbuih dah macam orang kena racun pon ada. . .tapi dia ikut cakap dia ajelah..nasihat kita nie salah aje memanjang. . .aku taulah nasihat aku nie tak bertauliah,tapi sekurang2nya ambek lah sikit apa yang patut tu. .hermm okelah sampai at sini ajelah ye..aku nak tngok cerita julia nie..hehhe bye 


No comments:

Post a Comment