Sunday 11 November 2012

0h my h0liday :D

assalamualaikum. . .
hye. . 

cuti oh cuti. . akhirnya akhir tahun menjelma jugakk. .dan itu bermakna aku dah cuti sekolah:D cuti sekolah jugakk adalah saat yg ditunggu2 oleh semua pelajar sekolah..hehehe termasuklah aku..cakap pasal cuti,aku tak tau nak wat ape cuti sekolah ni..ermm aku ade dnga jugakk yg mmbe aku cari kerja..alahaii teringin ye..sekurang2 ye dapat jugakk pengalaman bekerja..sabo ajelh..terasa kejap sangat masa tu berlalu..ermm memang aku tak sangka betul aku dah nak msuk tingkatan 5 dan tinggalkan tingktan 4. .dan ia beerti tahun depan aku ade exam yg bosar. .yg menentukn mse dpn aku..chewah..semangat2 !ermm nape rase sedih tiba2 ni ?hehehe..t'lbeh bek fell pulakk..hihihi yg pling meyedihkan bila kita dah hbis skolah..haaaaahaa..nie yg nk over ni..hahha mmbe2 semua buat hal masing2..nak jumpa pun..kalau ada rezeki. . .dah2. . tak payah nak felling abes ye sherry oi..heheh..okelh nnty2 aku post lgi ye encik belog ! :) 
                                            



No comments:

Post a Comment