Wednesday, 14 November 2012

LOVE ^,^

assalamualaikum. . .
hye. .

Bercinta memang mudah ,
untuk dicintai juga memang mudah ,
tapi untuk dicintai oleh orang yang kita cintai,
itulah yang sukar diperolehi. .

oke,korang mesti pernah denga ayat kat atas tu kan ?hari nie bukanye aku nak 
cerita pasal kisah cinta aku ke ape. .tpi saje. . suke suki..nak jiwang2 siket mlm nie..
hehehhe. . cuba korang faham betul2 apa maksud ayat kat atas tu. . 
setakat yang aku paham kann,bercinta dan dicintai memang mudah untuk kita,tapi mencintai org yang kita cinta memang susah. .yelah manalah tau kalau2 dia  takk cintakan kita kan ?
chewah ! terlebih suda..hahaha. .kadang2 cinta dalam diam tuu lagi sakit daripda jatuh dalam longkang kan ? hahah ape kene mengena longkang dgn cinta ?hahaha merepek ! tapi bagi aku,cinta tuu masih mentah kalau aku nak jelaskan.. yelah aku nie pun baru je nak bernafas kat dalam dunia ni..belum lagi tahu yang mana pahit yang mana manis..maybe lebih baik aku pikir hala tuju hidup aku daripda bercinta yang belum pasti akan bahagia kan ?aisyhh aku rasa. .aku nie da banyak tersasar dah nie..hehhe oke ler kome,smpai sni ajelah dulu ye..nak dnga story yg sterusnya? sila layari www.sherry96.blogspot.com . chewah..heheh


No comments:

Post a Comment