Friday, 16 November 2012

hijrahku :)

assalamualaikum..
hye. . .

semalam korang tahu takk hari ape ? khamis,15/11/2012 ?semalam umat islam baru meyambut maal hijrah. . heheh tak sedar pun kan ?hijrah ?ape maksud hijrah bagi korang ?hijrah maksud aku melakukan perubahan kepada yang lebih baik. . oke ! hijrah aku tok kali ni atau pun azam aku untuk tahun yang baru ialah :-


  • menjadi umat islam yang cemerlang dan dapat memunaikan kewajipan sebagai seorang muslim.
  • dapat memberi sepenuh perhatian terhadap pelajaran..lebih2 lagi untuk tahun depan !
  • dapat menjadi seorang anak / cucu yang dapat membanggakan keluarga :D
  • ini yang penting ! heheh dapat result yg cemerlang dalam SPM - (pakar psiologi)
hehehe..besar tak angan2 aku ?harap2 aku dapatlh merealisasikan impian aku tu.hehe..korang pulak?ape hijrah korang tok tahun yang akan datang ? aku caye mesti korang lebih kurang macam aku gak kan ?hheehe ape2 pon kita sama2lah berusaha untuk berhijrah kepada yang lebih baik lepas nie :)


No comments:

Post a Comment