Friday, 16 November 2012

sakit :')

assalamualaikum. . 
hye..

sakit diseluruh badan lebih baik daripada sakit menangung rindu :')

oke,petang tadi aku dah updte pasal hijrah2 ni..so,ni yang terbaru daripada aku tuk malam ni..hehheh. . boleh tak kalau malam2 ni aku emo2 sikit ? sikit je..tak lebeh2..hehehe..mesti korang tertanya2 kan nape tajuk tuk malam ni sakit ?cube korang teka. . cepat3 !.
eisyhh lambatla korang ni...hehehe sebab tiba2 pulakk aku rindu dekat dia..alahaii..sekejap tengok kat situ,teringat dia..sekejap tengok kat sana pulakk teringat kat dia jugakk..hermm..aku memang rindukan dia ! lama betul aku tak bergurau senda dengan dia..ya Allah,kau tolonglah hambaMu ini. .tolonglah kurangkan sedikit sebanyak kerinduaan ku ini. . hermmm..sedih tak ?hahaha.agak2 boleh tak masuk dalam jejak kasih ? hahah..aisyhh yang sedih ni betolla..tak tipu tau ! ermmm cepatla balik ! erin da gemokk dah nie tak main badminton dengan abang. . t tahun depan abang da tak kenal dengan adik abang yang sorang nie. . montel sangat ! hahaha seriously i'm mis you bro ! really mis you !


No comments:

Post a Comment