Monday, 19 November 2012

serabut !

assalamualaikum. . 
hyep. . 

arghhhhh ! penat betol aku hari ni. . entah kenapa hari ni aku tertekan sangat..aku  tak tahu nape..aku rasa serabot sangat2. .dengan terpaksa aku berdepan dengan orang tak paham2 bahasa nye..hermm memang penat bila kita nak bercakap dengan orang yang tak paham bahasa ni. . aku pun tak paham apa yang dia nak sebenarnya dari aku. .aku tak kacau hidup dia pun. .so, janganla kacau hidup aku yang sedia ada yg dah huru hara ni ! hidup hang pun da bahagia kan ? arghh aku tak tau nak luahkan dekat sape lagi. .ermm apelah sherry,macam manala ko nak jadi pakar psikologi kalau diri sendiri pun tak tau nak diuruskan. . nasib2. .oke ! aku pun tak ada mood naktulis apa2 dah ni. . lain kali aku post lagi k . .


No comments:

Post a Comment