Wednesday, 13 February 2013

we are family ;)

assalamualaikum , hai . .

sabtu lepas rumah opah aku ada kenduri kesyukuran , ramaila jugakk yang datang. .termasuklah membe2 aku. . hikkhik promo siked maa . .yang best nye petang tu kitaorg pergi ''lata timur'' hahah mesti bagi korg lata timur je..bukan pergi mana pon . .tapi tula kali pertama aku jejak dekat situ. .batak k batak. .haha adalah jugakk memori yang boleh aku kumpul untuk tahun ni kan . .esoknye pulakk acik aku ada bawak pergi lata kinjang . mandi lagi ..naik kecut jari2 aku dibuatnye memang best. .aku yg tak reti nak berenang ni buat2 retilah . .haha takot woo. .esoknya lagi kteorg pergi hotspring. .seharian kteorg dekat sana , dari pagi sampai petang . .memang jadi budakk hitam bila balikk dari hotspring. .hitam pun hitamlah janji semua seronok. .memang seronok bila pergi picnic dengan family. .bak kata orang boleh mengeratkan silaturahimlah kata kan. .dekat bawah ni ada siket gamba2 kiteorg. .bagi korg cuci mata siket..haaha






No comments:

Post a Comment