Saturday, 2 February 2013

F.R.I.E.N.D.S :*

assalamualikum , hai :D

Dalam dunia ni ramai kawan yang kita boleh cari , tapi ssah nak cari yang namanya sahabat . .kalau aku tanya korang pun , mesti korang tahu siapa sahabat korg kn ? macam tula jugakk aku. . akupun ada sahabat jugak. .apa bezanya kawan dengan sahabat ? memang banyak bezanya. .sebelumni pun aku ada terangkn apa beza kwn dgn sahabat dekat dalam belog nih. .takpelah. .kita reflash balik oke :) kawan: seseorang yang kita kenali dan senang untuk bawak bersembang , sahabat:seorang yang rapat dan mengenali kita lebih dari seorang kawan,dia seorang yang boleh berkongsi suka dan duka bersama kita. .sekarang korg dah tau kan apa bezanya ? aku bersyukur sangat sebab aku ada sahabat yang boleh berkongsi suka dan duka bersama2. .tapi manusia tak sempurna bukan ? setiap manusia mesti mempunyai salah dan silap . .kadang2 kita ni tak sedar apa yang kita cakap tu bleh buat orang yg ada dekat kita terasa or sakit hati. .termasuklah sahabat kita. .sebab tulah bila  kita nak bercakap or bergurau tu pikir dulu :)*mcm tersasar dri tajuk je. .haha never mind. .oke kat bawak ni aku ada gambar kwn and sahabat aku,sebenarnye bnyak lgi tpi ni je yg sempat aq ltak ^_^

                                           
       

No comments:

Post a Comment