Tuesday 29 January 2013

busy k busy !

assalamualaikum , hai :D

hello , hello apa kabar kome. .  hehe lama tak aku tak jenguk belog nih ? mestila lama kan.. oke sebelum ni aku asyik post pasal bosan,penat,sakit hati and macam2 lagilah , tapi hari ni aku nak cerita pasal kesibukkan aku pulak. . . hehe mamang aku selalu busy sejak dua menjak ni sebab tula aku jarang update belog nih , haih , homework ? jangan cakapla bertimbun2 macam daun kering kat luar umah aku dah aku tengok . oke untuk kebaikan kau jugak kan ? macam manalah kau nak masu u ni ?kalau kerja yang macam tu pun kau dah merunggut , belum lagi kau dapat assigment yang berlambak kat u nanti ? cuba k cuba. .ha ! lupa pulakk aku nak cerita , my hero dah balikk rumah da , tak silap aku 11/1/2013 hari tu. . tapi dia senyap sikitla. .


No comments:

Post a Comment