Sunday, 6 January 2013

penat -_-''

assalamualaikum , hai :)

dah 3 hari aku sekolah. . huh ! hari pertama aku masok sekolah tok sesi 2013 ni. . boleh tahanla. .ramailah jugakk. . naikk pening aku tengok. . hahah. . oke ! yang penatnye. . . aku kena tunggu bas time habis waktu persekolahan ! memang penat. . seriez aku takk tipu. .takpe sherry. . setahun aje lagi. . sabar2. . ermmm bila aku tengok sekolah tu , aku rasa rindu sangat dekat abg aku. .pergi sekolah dengan dia , balik sekolah dengan dia..and yang aku sedih tu aku duduk kelas dia tahun lepas 5T1. . huh ! rindu gile3 ! aku pun takk tahu nak cakap macam mane . . .sekarang ni aku takk tahu dia dekat mana. . sihat ke takk ke. . ermmm aku tau dia marah dekat aku lagi sebab pasal hari tu. . entahla. . oke ! tahun baru,azam baru ! takk mau sedeh! tahun akhir kau sekolah kan ? biarlah yang tinggal hanya kenangan manis sebagai memori sepanjang hidup kau ! lepas ni dah takk pakai bju putih kain biru dah. . hahah pejam celik-2 dah nak habis sekolah. .tengokkla nanti. . 


No comments:

Post a Comment