Thursday 11 April 2013

are you think hurts ?

assalamualaikum ,

haaaaa ! lipass , euuu apa ni ? habuk ? sarang labah2 ? oh no !! lamanya tak update belog yang sudah lama ku pinggirkan ini. . hahah are you think you hurts ? yes or no ? i think yes. .cause ? apa yg korang rasa kalau semua yg ada kena mengena dengan ''dia'' , dia cerita termasuklah ''aweks''dia tapi korang siket pon tak cerita. .yg ''aweks''tu memang patutlah cerita ln ? dah kekasih hati , pengarang jantung . .tapi korang dah lama rapat sekit pun tak cerita. .nak buat macam mana kn . dah nasib badann . .terima seadanya lah *ayt sedih , never mind . benda tu aku rasa macam dekat celah gigi aku aje ..haha *nampak beno tak selalu berus gigi, sekarang ni yang pentig is my EXAM ! itu yg paling penting . cakap pasal exam , tadi aku ada latih tubi sejarah paper 3 ..amboii cik kak oii lenguh tangan den dibuatnya, dengan ada masalah teknikalnya tadi, memang menguji fizikal & mental aku lah tadi . .alhamdulillah bolehlah jugakk aku jawab tadi . minggu depan 23 hari bulan ada latih tubi sejarah lagi . .chayok2 ! ni aku nak cerita pasal sabtu lepas pulakk , sekolah aku ada buat rombongan pergi kuala kangsar sebab ada'' karnival jom masuk u'' mak aii banyak gile orang dekat situ , bertolak2 kitaorg , haha memang kelakar pun ada bila diingatkan balik . .dekat situ aku ada jumpa memner lama aku , tadi separuh ajelah. .yang lain tu tak jumpa pun . diaorg pun dah entah ke mana masa tu , Btw sekarang ni aku nak focus apa yang aku nak sebenarnya !


No comments:

Post a Comment