Monday, 3 December 2012

benci dan sayang

assalamualaikum. . 
hey ;)

huh ! korang perasan tak hari ni dah hari apa ?dah bulan apa ?ya ! hari isnin persamaan 3/12/2012 dan sedar tak sedar kita da masuk bulan 12 dah kan ?memang cepat masa tu berlalu bukan ?haha banyak betoi tnda soal aku kali ni ye..hahah..oke ! bukan tu yang aku nak cerita kali ni. . aku nak cerita pasal benci dan sayang (HAT3 & LOV3) :D korang pernah denga tak perpatah ni ''jangan terlalu membenci,takut suatu hari nanti kita akan jatuh sayang kepadanya dan jangan terlalu menyayang,takut suatu hari nanti kita akan membencinya'' haa. . pernah denga kan ?antara lelaki dgn perempuan,bagi korang siapa yang cepat sayang ye ?kompom2 korang kata perempuan kan. . tak semua perempuan yang cepat meyayangi seseorang itu ye. .contohnye aku ! hahaha..lelaki ?tak semua lelaki yang lambat sayang. . ada jugakk ! tapi aku belum jumpa lagila.hehehe.apa2 pon kalau kita tak suka dekat seseorang tu,buat macam biasa2 je..walaupun dalam hati panas membako. .ermmm aku rasa macam tak boleh je buat. . hahah. . no komen :p



No comments:

Post a Comment