Sunday, 16 December 2012

I HATE PROBLEM !

assalamualaikum , haii :')

aku akui yang manusia yang hidup dekat dalam dunia ni takk terlepass dengan masalah. . takk kiralah siapa pon orang tu. .aku percaya setiap masalah mesti ada jalan penyelesaiannya cuma bijak atau takk kita tangani semua tu :D hari ni. .aku nak luahkan semua isi hati aku. .aku rasa dah penat nak simpan buat pekasam. .ermmm masalah aku ni..kalau orang tengok takk adalah berat mana pun..macam hama aje. . tapi orang yang melihat takk sama dengan orang yang merasa kan ? aku ni seorang yang mementingkan diri sendiri ke ?seorang yang tamak ? arghh aku harap aku bukanlah orang yang macam tu :'( tapi kenapa (dia) anggap orang lain takk hiraukan dia ? takk sayang kan dia ? dia buta ke hape ? ke buat2 buta ? benda apa lagi yang patot aku buat sampai dia boleh paham ? apa lagi yang aku kena buat ! tolongla jangan salahkan orang lain kalau salah tu datang dari diri sendiri . .jujur ! ya jujurkan lebih baik. .kenapa sampai nak menipu. .aku seorang perempuan n perempuan takk suka ditipu ! samalah apa yang kau buat tu ! banyak lagi benda yang aku kena pikir..takkan la setakat benda kecikk yang takk boleh bawak mati tu sampai nak merajuk bagai?bukannye merajuk ? oke ! kau ego !tolongla rendahkan siket ego kau tu..takk kemanala kalau kau rendahkan ego kau tu ! kalau betoi2 diaorang jenis yang macam kau bayang kan tu. . dah lamala semua benda yang kau pakai tu diaorang ambekk taooo. . kau paham takk yang aku sayang kan kau. . aku takknak kau jadi seorang yang takk reti menghargai jasa orang . . aku tau kau takk suka orang kurang ajar dengan kau. .tapi siapalah kita nak cakap macam tu ? kita ni diaorang dah bagi secukup2 nye..ditatang bagai minyak yang penuh. .aku rasa dah terlebih bagi kasih sayang. . kau nak apa lagi ? dikongkong ? macam budak kecik ? aku rasa pemikiran kau tu macam budakk kecikk..aku rasa bila kau dah ada anak cucu cicit..baru kau boleh paham. . walau macam mana pun orang buat jahat dekat kita ,sakiti kita...balaslah dengan kebaikan. .kenapa mesti balas jahat jugakk ? aku beharap kalau kau baca stement ni..tolonglah pikir baik2 sebelum melakukan sesuatu perkara yang belum tentu datang kebaikan :')diaorang nasihat sebab diaorang sayang,walaupun kau ingat diaorang tu membebel takk kena tempat..aku nak kau tahu walaupun apa pun kau buat kitaorang tetap sayangkn kau.  .aku nak kau yang dulu !



No comments:

Post a Comment