Monday, 10 December 2012

sekolah terakhir ;')

assalamualaikum, hye. .

Buah cempedak di luar pagar , 
Ambil galah tolong jolokkan , 
Saya budak baru belajar , 
Kalau salah tolong tunjukkan .

korang mesti pernah denga pantun 4 kerat ni kan ? (sekolah)-tempat orang belajar dari kecil sehingga besar. .sekolah jugakk tempat pelajar menimba ilmu pengetahuan dan bergaul dengan rakan2. .nak dijadikan cerita..daripada aku duduk ternganga takk tau nak buat apa..malam ni aku nak ceritakan dekat koramg tentang sekolah terakhirku. .sekolah terakhir aku mestilah smk sungkai tuu. .kat mana lagi kan ?heheh .aku masih takk percaya yang tahun depan berakhirnya aku pakai baju sekolah ! hahah. .lepas ni ''rindu setengah mati''la aku nak pakai baju sekolah tuu balikk. .rasa awal kan aku bercerita pasal benda alah ni ? hahah biala. . :p tapi tu kenyataannya bukan ? lepas spm ?ermm aku rasa sebelum aku nak ambek result spm aku tuu..aku rasa aku nak ambek lesen kereta. .*kalau boleh. .harap2 bolehla. . kalau ada masa lagi,mungkin aku nak kerja kejap..nak cari pengalaman sikit..hahah *muka takk boleh caye ..dah dapat result. .kalau cemerlang gemilang dan terbilang result aku tu. .aku nak masuk Universiti. .hahah ..tapi ada kata masukk universiti tu rugi..ahh tuu orang kata..aku kata untung ! :p *jangan suka denga cakap orang sangat.kalau takat nyawa2 ikan tuu..masuk form 6 /politeknik :D . .aku rasa macam terlebih je . .tapi takk salah kan kalau kita rancang dulu ? kita merancang,Allah yang tentukan ;)oke,berbalik cerita pasal sekolah pulakk. .walaupun baru setahun aku sekolah dekat situ.banyak benda yang aku belajar & kenangan yang takkan aku lupakan sampai bila2..kecuali bila aku dah nyanyuk la..aku dah takk boleh nak buat apa2 dah..hahah. .memang banyakk..kalau aku nak cerita kat sini pun takk muat..boleh hang netbok ni aku rasa..hahaha. . sebabtulah..hargailah setiap detik dan masa kita bersama sebelum ia menjadi kenangan yang berlalu begitu sahaja ^.^


aku akan rindukan pondok pakgurd tu nanti !
heeheh :p

No comments:

Post a Comment